Tema: Re: nesuprantama sankryza -
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-07-08 16:25:23
2010.07.08 15:52, KEdas rašė:

> O aš kažką kitą siūliau? :)
> Štai savivaldybės atsakymas dėl KET nenumatytų lentelių:

ne į savivaldybę dėl lentelių reikia kreiptis.

 > Pagal nurodomąjį kelio
> ženklą Nr. 549 „Taksi stotelė“ taksi automobiliai stovi taksi stotelėje.
> Kelių eismo taisyklėse apibrėžiama stotelė kaip po 15 metrų nuo minėto
> kelio ženklo.

taksi stotelė KET taip neapibrėžiama.
KET rašoma, kad "sustoti ir stovėti draudžiama :...

155.9 - maršrutinio transporto sustojimo aikštelėse ir arčiau kaip 15 m
atstumu nuo jų (kai aikštelės nėra – arčiau kaip 15 m atstumu nuo
stotelės ženklo) arba arčiau kaip 15 m atstumu nuo taksi stotelės
ženklo, jeigu tai kliudytų maršrutinio transporto ar taksi eismui;"

> Vedėjas Algirdas Šešelgis

kaži čia to miestomano palikuonis?

--
  ejs