Tema: Re: nesuprantama sankryza -
Autorius: pragäras
Data: 2010-07-07 13:40:36
labai jau greitas gydyti VNO :)) žalios rodyklės iš Lydos į dešinę seniai nebėra (anksčiau, jei pasukdavai per ją ir šaudavai viršun, ten kaip tik tokių laukdavo pareigūnai). Leidžiantis nuo Naugarduko turi praleisti važiuojančius iš Lydos - saule, per 15 metų galėjai ir anksčiau pasidomėti šitos sankryžos įveikimo tvarka