Tema: Re: nesuprantama sankryza -
Autorius: VNO
Data: 2010-07-07 12:56:50
lydos g. yra sviesofioras kiek prisiminu.
be to tav pagrindinis kelias.
tai ne iki galo suprantu kokiu monemtu tau is ten vaziuojantys galetu pipsenti?

aisku jie turi ten ir zalia rodykle i desine.
bet tai nieko nereiskia.

as ten irgi daznai prasuku, bet man taip nebuvo.
be to, jei gerai atmintis nesa, sukti i kaire tu gali tik is 2-os juostos. (ten gi 2-i juostos)
tad tie sukantys is lydos aplamai neturi nieko tau pasakyti :)

VNO