Tema: Re: nesuprantama sankryza -
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-07-08 10:54:09
I savaite kelis kartus ten tenka vaziuoti, nes netoli gyvenu, bet kad ten galetu buti T formos sankryza, o ne viena sankryza prasislinkusiomis asimis nei karto nekilo mintis. Ir nors pridetame zemelapyje tos Naugarduko ir Lydos gatves atrodo labai stipriai prasislinkusios, taciau stovint prie sviesaforo Naugarduko g. tikrai aiskiai matosi ciu desiniau Lydos g. stovintieji, kurie laukia tokio pacio zalio sviesaforo signalo kaip ir tu. Todel naturalu, kad nusileidus Naugarduko g. reikia praleisti atvaziuojancius is Lydos g. Ir visi taip ir daro. Sankryzos konfiguracijos zenklas gal ir nepamaisytu, Ir manau kazkokie papildomi zenklai butu buve senai pastatyti, jei tai butu avaringa sankryza. Bet kadangi taip nera, tai matyt savivaldybe ir nesuka del to galvos.