Tema: Re: kempas su savisauge viela
Autorius: svyt
Data: 2010-07-19 17:34:17
nevaziuoju i joki servisa jei manes neleidzia dalyvaut remontuojant.
Lietuvoj nebevaziuoju i krasta, o europoj ispanijoj neleido dalyvaut karta,
o kokioj danijoj bent 5 servisuose stovejau salia ir landziojau per visa
servisa kol remontuodavo. Kaip gali pasitiket servisu kur nuo taves slepia
ka ir kaip daro, o ta pati krast poto man dar nedasuko vieno pakabos varzto,
gerai kad is karto pastebejau ivare atgal ir prisuko, jau man dalyvaujant
:-))), mandrumas baiges kaip parodziau pirstu kodel as turiu dalyvaut. Kai
salia stoviu nebuvo kad kokiu nesamoniu pridarytu, prirasytu nebutu remontu,
nupiltu benza ir panasiai.

--
vyt/ /