Tema: Re: kempas su savisauge viela
Autorius: Arj
Data: 2010-06-29 11:42:14
kartais padarys, kartais nelabai. Is patirties - pries pora metu nuvariau i servisa prie darbo vilniuj (berods
autovisata), kad pervirintu duslintuvui trukusia gofra. viskas ciki, priemejas su kostiumu graziai prieme auto, pasake
bus vakare, paskambinsim, viskas ciki.
grizdamas po pietu ziuriu mano auto ant keltuvo, uzejau paziureti kaip kas (vasara, karsta, visur durys atidarytos).
Nu pasirodo virina ta gofra toks is paziuros moksleivis, is pirmo zvilgsnio
metu 20 gal net neturejo, ir dar pachmielnas ar pageres siek tiek (ar gal saip apsirukes stipriai).
Rezultate uz darba palikau 100lt, + 60lt detales. Po metu ties ta gofra ar prarudijo, ar ji praplyso (nes per maza
idejo)
tai gretimam servise uz 80lt pervirino (cia uz viska).

Tai va itariu as pats kreivom rankom ir nemokedamas virinti blogiau uz pirma varianta nelabai padaryciau :)