Tema: Re: kempas su savisauge viela
Autorius: QL
Data: 2010-06-30 01:34:19
atsikandau "normaliu", kurie atvaziavus permontuoti padangas , irodineja kad
butina mano automobiliui pasikeisti stabdziu diskus ir generatoriaus
dirzelio itempimo ratukus.
Pakeitus tuos ratukus, atvaziavus po 2 menesiu jie vel irodineja kad tuos
pacius itempimo ratukus keisti reikia.

Geriau uz pigiau nuvaziuoju i "skyle", kur netingi ir paieskoti kur problema
yra, o ne tik "keiciam viska, gal pataikysim".