Tema: Re: kempas su savisauge viela
Autorius: Nikonis
Data: 2010-06-28 21:42:08
turim nusipirke toki http://www.skelbiu.lt/skelbimai/ingco-8372668.html
kai is manes toks virintojas tai man jo per akis, skardeles, duslintuvus,
vartu konstrukcija (kampuotis 3-4mm storio) be problemu susivirinau. zmogus
kuris apie virinima daugiau supranta, tai sake zjbs kai uz tokia kaina.
mane asmeniskai uzknisa, kad gana sunkiai paduoda viela jeigu "slanga"
susisukus (reik stengtis kad butu tiesi).