Tema: Re: Dviratininkai Vilniaus Brodvejuje
Autorius: Memba of board
Data: 2010-06-05 09:35:51
o, parasei ir prisiminiau du dalbajobus paauglius, kurie mums vaikstant su
vaikais Gedimino prospekto saligatviu vos neuzleke ant mano mazosios 2
metuku. Kazkaip jie sustojo, paburbejo vienas ir nuvaziavo. Zmona po keliu
sekundziu man sako: girdejai ka jis sake? Sakau - ne. Sake - bled, nekenciu
vaiku.
Grazu :)