Tema: Re: Patarkit del auto pirkimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-11 11:31:35
> O jeigu ne? Kam tas zvakes keist 4x vidutiniskai 15kkm i metus vaziuojant.

tai dyzeliu po tiek važiuojant apskritai nežinosi, kad ten tos žvakės yra.
Pas mane tuoj 400kkm, žvakės turbūt nuo gamyklos dar.....

> Nu ismetimas supus ir dar greiciau, jei duja bus, ora kad gaudos, jei kur
> ir reiks knistis, tai aplink dyzelio varikli dazniausiai, slanguciu
> keitimai, xz is kur oro >burbulai kuro slangose ir ne visada apskritai
> issprendziama...

Tu čia apie abratkes, kur už 10 pasikeičia per 20min ir reikia keist kartą
per tris metus?

>nekalbant apie uzsikurs-neuzsikurs atejus ziema, ir kitus
>zvakiu-akumo-siurblio ypatumus.

nžn, per paskutines 10 žiemų nesusidūriau..... :)

>Akumo kainos skirtumas, jei idomu, sia ziema sudare 150-200lt. (C4-ai
>2.5td - 350lt).

A kodėl tokį brangų pirkai? Mano beje ir į benzininę ir į dyzelinę dedasi
vienodi akumai, 72Ah

>Vaziuoklej, jei sekmingai nusipirksi benzina, gali ir visai netekti lysti
>Nuvaziuoti km >savo daro visgi. Taip pat kaip ir labiau apibalnotas
>kebulas, jei dar >neperdazytas, nedauztas.

Kurie dalykai važiuoklėj yra einamieji kurie ne? Man tai jie visi einamieji
:).