Tema: Re: Patarkit del auto pirkimo
Autorius: zazas® <zazas®@takas.lt>
Data: 2010-05-10 11:34:38
kaip kad sake vienas perekupas - beda ta kad patys vokeiciai  98 m pasata
vertina 3000-3500  euru, o kur dar atvezimo , paieskos ir kt kastai ir
 pelnas, tai uz galutine kaina tokio pasato lietuvoje nepraduosi kai
lietuvis nori 2000 m uz 3000 euru ir dar dyzelio..., tai tokia kokybe ir
gauna uz tiek..