Tema: Re: greitis autostradoj
Autorius: Arj
Data: 2010-04-06 12:00:52
juokas juokais, bet kuo greiciau vaziuoji, tuo dazniau norisi sustoti pailseti :)
dar studiju laikais tranzuodamas pastebejau kad daznai trumpiausiai kelione
trukdavo su furomis, kurios nors daugiau 90km/h nevaziuoja, kai tuo
tarpu lakunai, palaikantys viduti 130+ km/h, labai daznai uztrukdavo kelyj ilgiau