Tema: Re: greitis autostradoj
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-05 00:08:54
On 2010.04.04 23:58, ukw wrote:
> kedai, tai kur KET punktas, pagal kuri draudziama vaziuoti leciau negu 60,
> jei mano automobilis technishkai tvarkingas ir jo konstrukcinis greitis
> tarkim yra 190 km/h.

Lyg ir nebėra, bet kažin kam tas punktas skirtas? O sekant gražiąja LVAT
praktika, tai galima išvartyti, kad punktas yra dalyje „XX. EISMAS
AUTOMAGISTRALĖSE IR GREITKELIUOSE“, o šiame punkte  minima sąvoka
„Automobilių kelias“ nėra apibrėžta, todėl punkte minimas „Automobilių
kelias“ šiuo atveju netinka ir nėra už ką bausti.

P.S. Kad KET yra teisinių nesąmonių kratinys jau senai žinoma, bet
protingumo kriterijų dar niekas nepanaikino. :)