Tema: Re: greitis autostradoj
Autorius: ABLomas
Data: 2010-04-05 04:02:36
On 2010.04.04 23:12, nagi kagi wrote:
> Vaziuoju autostrada ant 90, neaplenkiu nei vienos masinos.

Pradedam nuo to, kad jei autostradoj bandai kažką lenkt - tai reikia
teises atimt, o pačiam psichinę sveikatą patikrint. Nuodugniai.

> A pradesit pezet apie ekonomiskuma ties 130 ir uzsienius su
> autobanais, kur zmones kurui sunaudoja menka atlyginimo dali?

Nu kam ten daug pezėt, kiek teko skaičiuot - mano kevalas prie 110 ryja
mažiau nei prie 90. Na, ekonomiškiausiai gaunas, bent jau su vasarinėm
padangom. Bet skirtumas toks mažas, kad klausimas dar, ar paklaida, ar
iš tikro taip...

Kiek sutaupyt žadi? ;-)