Tema: Re: Skeptikam tesinys: vienaturis nuo 2008
Autorius: padugne
Data: 2010-02-28 13:48:50
On Sun, 28 Feb 2010 13:24:36 +0200, Linas Petkevičius wrote:

> Nezinau. Man viena lygyje juokinga perkantys nauja masina vien tik del
> ponto, kad ji nauja ir perkantys 10 metu senumo A6 su argumentu "net ir
> naujas Citramonas - ne mašina".

O kas cia juokingo? Kiekvienas turi savo supratima kas yra masina o kas
ne. Tau va naujesne masina jau pati savaime yra labiau masina nei kita
senesne.

Man pvz masinos amzius pats savaime nedaro jokio ispudzio. Todel net
naujas citramonas nera nei labiau nei maziau masina uz panasiu
charakteristiku "sena" citramona.

--
kthxbai.