Tema: Re: Skeptikam tesinys: vienaturis nuo 2008
Autorius: padugne
Data: 2010-02-28 12:44:19
On Sun, 28 Feb 2010 12:11:11 +0200, Linas Petkevičius wrote:

> Tai nepadaro dacios ne masina. Perkantys A6, nes Dacia nelygys,
> aiskinantys, kad 40 stuku uz 3 metu automobili mokantys durniai, o
> tikras automobilis prasideda tik nuo 100.000 bent jau man sukelia tik
> gailesti. Bent jau mano vertybiu skaleje tokie zmones stovis salia tu ,
> kurie 5000 EUR tikslumu gali pasakyti pasnekovo laikrodzio kaina ir
> gamintoja.

Pats operuoji tokiais paciais stereotipais kaip ir mineti A6 pirkejai :)

Va imam tuos 40klt ir ziurim ka uz juos gaunam.

Uz tai lietuvoj galima paimt maximalu logana (ne MCV) su benzininiu
varikliu. Zyzeliui jau nebeuzteks.

Tik vat to "maximalaus" logano iranga yra visiskas skurdas. Net jei
vertinti grynai sauguma. Viso labo 2 pagalves, ESP nera. Automato irgi
neuzsakysi.

Palyginimui, uz ta pacia suma galima lengvai rasti kokiu ~3-5 metu masina
su 2 metu garantija (tokia pat kaip naujom masinom), 50tkm rida, ESP, 6-8
oro pagalvem, jei patinka automatu.

Tai koks racionaliai mastantis zmogus gali pirkti logana? Moket daugiau
ir gauti maziau, jei neskaiciuotume "tustybes" is serijos "nauja masina
yra nauja masina"?

Jau nekalbant apie tokias "smulkmenas" kaip komfortas kuris logane yra
joks. Ipac lyginant su mineta 3-5 metu masina uz tuos pacius pinigus.

--
kthxbai.