Tema: Re: Skeptikam tesinys: vienaturis nuo 2008
Autorius: Marsas
Data: 2010-02-28 02:54:49
gal cia jus per jautriai reaguojat. atsiprasyt kad taip supratot mane? ok.
visiem statau virtualaus alaus. variantas ne variantas, bet jau kaip yra
taip. galu gale nera galimybes parduot?

streliu jau pilnas uzpakalis. jauciu. dekui visiem.

p.s. ka as zinau as is vis cia naujokas grupsuose :DDD

dar streliu