Tema: Re: Skeptikam tesinys: vienaturis nuo 2008
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-02-28 00:00:52
150 litu - prabanga...

o NAUJAS mashinas perki... nesirisha kazkaip.

siaip remontai tau aisku 40K nekainuos, kaip iki naujos, kaip ir price
performancas, bet visas naujos mashinos pirkimo pliusas yra laiko ir
nervu taupymas. Be garantijos tai nx ji ir reikalinga.

kita dalykas, kad citras tiek ir vertas. nes mane visad stebino, kaip
tokios skarbonkes kainuoja virs 50K salonuose.