Tema: Re: Problemos su dyzeliu
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-02-19 16:57:27
Nu sian buvau isemes kuro filtra, nes vistiek reikejo ji keisti. Tai ir
sudus visus nuleidau (kuriu beveik nebuvo), ir pasiziurejau ar kuras bega
normaliai. Viskas lyg ok... Nzn, ryt vakare normaliai ardysiu viska ir
tikrinsiu paeiliui. Matysiu kas ten kaip. Po to jei kam bus idomu parasysiu
kame buvo saknys ;)