Tema: Re: Problemos su dyzeliu
Autorius: Soros
Data: 2009-02-19 10:38:53
Pas mane buvo panasiai:
Ryte uzvesti noriu, po vakaryxtes ilgos keliones, tai tik pagriebe ir
nuduso, prachekino viska servisiukas, jau siurbli imti lauk norejo, bet
sakau aciu...
Tada i pezu centra nuvariau, tai rado prakiurusia kuro slangute, ir per ten
gaude ora.
Dziaugsmas, kad ja uztaise ir vel lekiu...
Pezas 206 siurblio bake nera, viska daro pagrindinis SIEMENS, tai ir
patrauke oro.

Sekmes!