Tema: Re: Problemos su dyzeliu
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-02-18 23:01:51
speju ant troso, tiksliau ant tokio amortiko :) O ka? Galvojai
potensiometras ar kaip ten anas?
Tai vat kad stovi tas sensorius ir bijau kad kogero jame ir yra saknys. Nes
netikiu kad siurblys galejo nudust per pusdieni mirtinai... Ai dar kai
vilkau i garaza, bandziau ant begio uzvest - nereaguoja. Dar vienas itarimas
del to daviklio... Tik vat nzn kaip i patikrint nenuimant dezes... Speju
niekaip...