Tema: Re: Problemos su dyzeliu
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-02-18 23:38:47
a ta proga gal zinai nuo ko jis dar man tiktu?:) bo tecdoc'as situo klausimu
nelabai konsultuoja. Tik espace III rodo... Kotais itariu kad nuo visu
belenkuriu panasiu metu 2.2dT renuku :) Tik blem jei reiketu keisti siurbli,
tai automatiskai dirzai, itempejai, guoliai, ir vandens pompa... Kas siais
krizenimo laikais susideda i gan menkai nenkuklia suma :(