Tema: Re: Q: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: zZz
Data: 2010-08-31 15:07:36
Hm.. 889a neradau, bet realtek doc'uose parašyta:
- ALC889-GR: LQFP-48 with 'Green' package
- ALC889DD-GR: AL889-GR + Dolby Digital Live + DTS CONNECT (Software
Feature)

Tai tą DDL su ALC889DD turėtum gauti su driveriais, kuriuos Realtek duoda
Vista, Windows7 Driver (32/64bits) Driver only (Executable file):
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#1
Tokiu atveju daryk, kaip Icetom sako: upgrade to Win7 ;)

Tas pats ir pas mane:
- ALC883D features optional Dolby® Digital Live output for consumer
equipment
- ALC883DTS features optional DTS® Connect software
Tik va, D raidžių mano chip'e nėr.. :)