Tema: Re: Q: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: on_duty
Data: 2010-09-22 10:04:44
em... ikishiu savo trigrashi...
Pradejau naudoti ALC889A su coax spdifu i DENON AVR-1611 ir priejau prie shito aspekto :)
Naudoju Win7. Dolby Digital Live su shituo Realteku veikia!

Bet lenda kazhkokie bugai :/ t.y. kartais pyst ir nebegali pasirinkti jo ijungt. Atradau desninguma, kad reikia pajunginet realteko digital efektus (rock, pop, etc.) ir DDL pasirinkimas vel prieinamas. Panashu, kad arba draiveriai kreivi arba pats jau primaliau sistema su visokiais draiveriais, kodekais ir nustatymais. Kazhkaip kertasi man muzikos klausymas su filmu zhiurejimu. Reikes toliau eksperimentuot.