Tema: Re: Q: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: Techno
Data: 2010-08-31 13:56:34
To nepakanka. Man atrodo, kad bent Realtek draiveris tai pasiziuri, ne tik ar chipas palaiko, bet ir dar kazka, pvz. mb identifikacija - nes tas pats chip'as vienoje motinoje gali tureti DDL, o kitoje ne.
Pas mane dabar ALC889A - tai kaip ir turi DDL, tik va nuo WinXP R2.42 versijos draiverio - isgrauzk. Visos Dolby Digital funkcijos dingsta.
Man ta funkcija butinai reikalinga, o konkreciai prie MB retai buna parasyta, kad sitai palaikoma, dazniausiai tik prie tu visu uber MB, kur kainuoja nesveikus pinigus.
Matyt ateity neissisuksiu nuo Creative produkcijos pirkimo...

Kaip su nForce 680i yra tai nezinau. Vienok jau seniena, tai neverta ir aiskintis.