Tema: Re: Q: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-24 12:56:59
> Vienintelis dalykas kas man neskamba leidzhiant nesvarbu ka (muzika,
> radija, filmus) tai yra Direct mode :) Nezhinau ar kazhkas blogai ar ausis
> neishlavinta :)
O kokios kolonėlės? Mano AVR-1909 su Tannoy Mercury F1 pure direct režime
pusę velnio :)

> Taipogi ant Direct mode neveikia Audyssey "pagerinimai". Bet dabar i
> directa atkreipsiu daugiau demesio, pajunginesiu.
Pure Direct režimas atjungia visas nereikalingas el. ir panašiai grandis.
Šis režimas skirtas tik stereo klausymui (muzikai ir gal radijai).
> Del garso ant max zhinosiu - achiu!
Nėr už ką ;)
> Bet ar yra koks nors tiklsas statyt 24/96? Ar tik tuo atveju jei shaltinis
> toks? T.y bet koks resamplinimas = blogis?
Čia jau skonio reikalas. Aš labiau linkęs klausyti/žiūrėti neperkonvertuotą
šaltinį.