Tema: Re: Kompo PSU itaka garso kokybei (analog)
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-19 18:56:40
Pabandžiau tą cplay - neina Vista 64 bitų  :(, todėl man tai prastas
produktas. O dėl bios reiks žvilgtelt, ką ten siūlo.
> Na prie to projekto praleista jau nemazai metu, ir lyginant/tikrinant
> viska ausimis, su reference aparaturom.
> http://cplay.sourceforge.net/ Viskuo sekt ten
> nebutina, bet ka galima igyvendint lengvai, pvz OS/BIOS optimizacija-
> kodel gi ne.

Linijinis, tai čia omeny DC-DC
> Del PicoPSU - as ji perku tik todel, kad jis suteikia galimybe
> isnaudot linijinio maitinimo galimybe kompui (t.y. vietoj
> blokelio jungiant linijini 12V maiteka), nes PicoPSU
> 12V railo nereguliuoja.

Mano atveju netinka, vietos nebus :( Ir šiaip ne user friendly :(
> Todel ta PicoPSU vietoj blokelio maitinsiu va tokiu daiktu:
> http://www.othec.nl/product_info.php?products_id=327&osCsid=33cc571545b0ce89e6a878f2ee249491
> Galingesnis kitaiskas blokelis ne ka daugiau kainuoja, todel
> imho toks bajeris apsimoka (tiesa, pas sita tik 3 amperai=36W,
> todel sistema turi but ypatingai low-power, kad jo uztektu.
> Mano VIA Epia sistemai to uzteks.

Minibox tik kaip pirmą pasitaikiusią nuorodą panaudojau, kad būtų lengva
identifikuoti apie ką šneku.
> As dabar uzsisakiau is ebay.co.uk 120w PicoPSU versija,
> sia savaite turetu ateit (beje, pigiau gaunasi nei minibox;)
> 150w versija yra principe tokia pat.

Mano atveju, kito kelio nėra - nėra vietos kambaryje kur stovės visokiems
tokiems modingams :( Be to, patinka, kad tie išoriniai blokeliai yra be
ventiliatorių. Tikėsiuos, kad paleidžiant per spdif, maitinimas tiek
neįtakos, kaip kada tavo atveju (ir bendrai) leidžiant per analogą ;)