Tema: Re: Kompo PSU itaka garso kokybei (analog)
Autorius: tOMZY
Data: 2010-01-19 17:52:15
DAC maitinimui irgi esu nusipirkęs  akumuliatorių ir įkroviklį jam. Napajaučiau skirtumo garse. O dabar tai visiškas offtopicas: bet va tie abu daiktai man pravertė, kai per šalčius automobilio akumuliatorius nusmigo :) su mažojo akumo pagalba priverčiau centrinį užraktą veikt ir taip atsirakinęs bagažinę (kažkodėl su raktu neatsirakino) išsiėmiau numirusį akumą ir pasikroviau su mažuoju įkrovikliu :)