Tema: Re: Kompo PSU itaka garso kokybei (analog)
Autorius: Necris
Data: 2010-01-19 00:41:33
Na prie to projekto praleista jau nemazai metu, ir lyginant/tikrinant
viska ausimis, su reference aparaturom.
http://cplay.sourceforge.net/ Viskuo sekt ten
nebutina, bet ka galima igyvendint lengvai, pvz OS/BIOS optimizacija-
kodel gi ne.

Del PicoPSU - as ji perku tik todel, kad jis suteikia galimybe
isnaudot linijinio maitinimo galimybe kompui (t.y. vietoj
blokelio jungiant linijini 12V maiteka), nes PicoPSU
12V railo nereguliuoja.
Todel ta PicoPSU vietoj blokelio maitinsiu va tokiu daiktu:
http://www.othec.nl/product_info.php?products_id=327&osCsid=33cc571545b0ce89e6a878f2ee249491
Galingesnis kitaiskas blokelis ne ka daugiau kainuoja, todel
imho toks bajeris apsimoka (tiesa, pas sita tik 3 amperai=36W,
todel sistema turi but ypatingai low-power, kad jo uztektu.
Mano VIA Epia sistemai to uzteks.

As dabar uzsisakiau is ebay.co.uk 120w PicoPSU versija,
sia savaite turetu ateit (beje, pigiau gaunasi nei minibox;)
150w versija yra principe tokia pat.

Jei jungsi picoPSU prie paprasto blokelio, geriau tada jau
lik prie 'kompinio' psu ala Antec arba Corsair, kokybe garso
bus pastebimai geresne. Kadangi keisas mazhas, turetum jy tada
laikyt kaip ishorini, pragrezt skyle kabeliui gali ir tiek. Taip pat
gali padaryt ir jungti to Antec keiso gale, kur prijungt kompini
maiteka is isores. As keisa pasidariau is CD playerio, tai ten
telpa ir 'apipjaustytas' kompinis maitekas (ishemus psu
kuleri ir sieneles).