Tema: Re: Kompo PSU itaka garso kokybei (analog)
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-18 22:41:34
Sorry, bet nelabai suprantu tu visu techninių terminu. Esu nusižiūrėjęs
tokį:
http://www.mini-box.com/picoPSU-150-XT-102-power-kit

Ar jis būtų blogas?  Jei blogas, tai kokį picoPSU omeny turėjai? Matai, aš
norėčiau, kad korpusas būtų Antec ISK-300
(http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MjA5OA==) dydžio ar pan. :/

Keistas cMP projektas :/ Kažkodėl apie RAM rašydamas, nepamini, kad
profesionalai (kiek domėjausi) rekomenduoja su kuo mažesniu latency.
http://photos.imageevent.com/cics/cmp/Introducing%20cMP.pdf

Čia galima rasti info apie PSU ripple ir pan.:
http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Review_Cat&recatnum=13