Tema: Re: Denon AVR-X2400H vs Denon AVR-X4400H
Autorius: Klumpius
Data: 2019-03-15 16:42:01
> huinia, kai vido sistema už keliolika eurų skamba taip pat "gerai",
> kaip ir rinkinys už 5k :)
> o ausinės, tai jau visai kita kategorija :)

Kompuose, norint pastebeti pagerejima, reikia resursus dvigubinti.
Pavyzdziui pleciant atminti tu idedi dar tiek pat.
Su audio ytas netinka. Mano manymu reikia investuoti 10 kartu.
Jeigu turi VIDO uz 200 tai sekantis zingsnis turetu buti uz 2,000. Todel
ir sakau, kad mano atveju resyveris RX neka blogiau uz A klases nors
kaina skiriasi 2 kartus. O visos tos daznines sistemos is viso demesio
nevertos.
Sekantis zingsnis butu 20,000. Bet tai jau tampi beprociu net ir
turedamas pinigo. Todel ir paminejau kaip varianta hibridini stiprintuva
su BD grotuvu nuzikai, o filmams gali pasilikti su VIDO uz 200 euru.

Siaip jau pas mane yra ausines. Tik man su jomis klausyti nepatinka.
Nors ausiniu skambesys zenkliai skiriasi nuo kitu turimu ausiniu, bet su
jomis klausantis nelabai kas geriau, negu su turimomis tahnoy kolonelemis
kai atsisedu koloneliu isdestymo lygiakrascio trikampio virsuneje.

Taqi argumentai kodel moketi uz resyveri su kolonelemis daugiau kai 200
euru yra blogas pasirinkimas