Tema: Re: Denon AVR-X2400H vs Denon AVR-X4400H
Autorius: Klumpius
Data: 2019-03-13 17:56:37
> kambario akustikos korekcija, tai grubiai EQ sutvarkymas (išlyginimas),
> tam naudojamas mikrofonas ir atitinkama resyverio programa.

EQ sutvarko resyverio uz 500 euru programa. Visi turetu dziaugtis. Mano
resyveris man patvarke 3db lygyje daznius. 3db yra labai daug. Skirtumas
kaip tarp 10W ir 20W.Ir tas pats sudas kaip iki patvarkymo.
Pajungiu hibridini stiprintuva be jokio EQ patvarkymo ir tas resyveris,
kaip rasiau, sudas. O ka as gaunu pareguliaves tenbra uzkeles aukstus,
pavyzdziui, 6db? Aukstu skambesys pagarseja, bet nuo to jokio skambesio
pagrejimo/pablogejimo nesijaucia.
Kambario akustikos tvarkymas nera EQ. Kambario akustikos tvarkymas yra
atspindziu nus slopinimas ypatingai zemuose dazniuose. Jeigu tai butu EQ
tai uzsukai zemus. Bet zmones perka sub', iesko kur pastatyti. Kam to
reikia, jeigu jo EQ uzkeltum. Bet taip nera. Uzkelus jo EQ is viso
klausyti neimanoma. Ieskoma vietos kur atspindziai, sakykim.
susiniveliuoja.
Cia, daug neiskant. aparatura ne uz 500, o uz 50,000 ir jokio EQ nerasi.
Viskas direct ir tvarkoma su kambario akustika
https://www.stereophile.com/category/room-treatment-reviews