Tema: Re: Denon AVR-X2400H vs Denon AVR-X4400H
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-14 13:21:51
Klumpius has brought this to us :

> EQ sutvarko resyverio uz 500 euru programa. Visi turetu dziaugtis. Mano
> resyveris man patvarke 3db lygyje daznius. 3db yra labai daug. Skirtumas
> kaip tarp 10W ir 20W.Ir tas pats sudas kaip iki patvarkymo.
> Pajungiu hibridini stiprintuva be jokio EQ patvarkymo ir tas resyveris,
> kaip rasiau, sudas. O ka as gaunu pareguliaves tenbra uzkeles aukstus,
> pavyzdziui, 6db? Aukstu skambesys pagarseja, bet nuo to jokio skambesio
> pagrejimo/pablogejimo nesijaucia.
> Kambario akustikos tvarkymas nera EQ. Kambario akustikos tvarkymas yra
> [...]

normali programa eina per visą dažnį ir kuo mažesniais intervalais,
matuodama ir koreguodama pagrindinio signalo ir atspindžių įtaką...
ir šiaip geriau reguliuojant eq ne kelti, o mažinti stiprumą (mažiau
iškraipymų  prie tų pačių dydžių)
šiaip jei internetas yra, tai daug info yra jame (kaip nebūtų keista)
:)
kaip pvz.:
https://www.audioholics.com/room-acoustics/audyssey-room-eq-interview