Tema: Re: Denon AVR-X2400H vs Denon AVR-X4400H
Autorius: Klumpius
Data: 2019-03-08 16:24:05
On Fri, 08 Mar 2019 08:57:43 +0200, Kesha wrote:

> tam ir yra kambario akustikos korekcijos (kaip pvz. pas denonus 2 serija
> paprastas audysey, pas vyresnius - X32, kurie ir daro "stebūklus").
> o jei aparatūra rinktis tik pagal kainininką, tai ir 2k ir 3k ir t.t.
> eurų gali nepagelbėti...

Tikiu. Nebandziau. Pas mane Yamaha rx-677. Lyginau salone su yamaha
a-1020. Praktiskai jokio skirtumo. O kai pajunge hibridini Vincent'a tame
paciame salone tai tannoy koloneles suskambejo. Na bet ta ir rasiau. Ir
jokiu korekciju nereikejo.

Apie resyverio kambario akustikos kolekcijas nieko negirdejau. Bandau
isivaizduoti kaip zemu dazniu atspindzius slopina. Reikia kazkokias
specialias koloneles tureti, kad atspindzius sugaudytu. Jos turetu buti
imontuotos zemu dazniu gaudylese?