Tema: Re: Trolinimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-18 19:20:55
> Vidas Makauskas expressed precisely :
>
> tai matau taip ir net nepabandei pasidomėt iš kur atsirado tie
> transformatoriai audio aparatūtoje... jie kaip ir apendiksas pas žmogų -
> yra, bet nachren nereikalinga...

Del ko transformatorius naudoja domejausi pries daugiau kaip 30 metu...

Savo laiku vinilus rasiau i juostini magnetofona. Iraso kokybes
praktiskai nebuvo galimybes atskirti nuo orginalo. Jeigu vinilai rasomi
nuo skaitmenis tai rasymas i magnetofono juosta gautusi tas pats
rezultatas. Is cia ir Darau prielaida, kad pajungus transformatoriu 1:1
tarp BD ir stiprintuvo gautum geresnius rezultatus.Sakykim vinilinius.