Tema: Re: Trolinimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-17 19:14:43
Turejau kazkada ant stalo kompiuterines kooneles mp3 klausymui. Labai
gerai klausesi. Dabargi isleidau bergzdziai kruva pinigu, nes tikejausi
igarsinti namus.Dabar jau zinau, o anksciau pro ausis tai praleidau,
jeigu kas sake.Uzsyrigo, kad kazkas lentyninemis gyresi, bet tik
nusisyebejau ir nenorejau isgirsti.

Dabar man idomu optimalus variantas. Matau, kad su BD grotuvu is audio
isejimo gaunasi garso kokybe niekuom nesiskirianti nuo platinamuose
resyveriuose. Tai va ir idomu kaip su tais BD grotuvais. Ar yra tokiu,
kuriuose butu zenliai kokybesni DAC'ai. Zenkliai tai reiskia, kad
zenkliai didesni kokybiniai skirtumai, negu tarp, pavyzdziui, Yamaha rx ir
a klases resyveriu. Ju ten kaina skiriasi 2 kartus, o garso kokybes
skirtumas jauciasi tik tuomet kai juos lygini.

> [...]
> ir pan. man prioritetines muzikos. Jeigu klausyciau klasikini roka tai
> garso rankeneles padetis priimtina ir prie 70-90% padeties.
>
> Taigi, stiprintuvo problema atmetu, nes tai mano uzsibreztas galutinis
> taskas.
>
> Zmogus Denon'a pardave, nes jam nepatiko jo skambejimas. Tiketina, kad
> pakeitus BD galima isgauti 2 kartus geresni skambesi su vidiniu BD DAC'u
> kaip tai man pasiseke su hibridiniu stiprintuvu. Stebina tai, kad
> atskirai parduodami DAC'as kainuoja brangiau, negu mano BD irenginys.

ie=UTF8&tag=themasswi0f-20&camp=1789&creative=9325&linkCode=as2&creativeASIN=B0189EVGAG&linkId=131bce4bc86ae37b59d086dc0f4aa3b7