Tema: Re: Trolinimas
Autorius: ttt
Data: 2018-07-13 16:52:35
Vidai, nu kiek gi galima? Metai iš metų ta pati istorija :) Aš retkarčiais
čia užsuku ir tenka skaityti tą patį vis naujuose tamstos postuose :)
Pagarba už tai, kad vardan muzikos skambesio sugebėjai net namą kitą
pasistatyt :) OK, juokauju, tikiu kad ne dėl to statei :) Mano patarimas
išlieka vis tas pats - eiti REALIAI per salonus, pas žmones, į garso parodas
ir t.t. ir atrasti sau mielą skambesį koks jau tikrai tenkintų. Akli
pirkimai ir bandymai dažniausiai prie gero neprives ir tik tuštins piniginę.
Dar labai svarbu savišvieta ir kuo daugiau patirties KLAUSYME. Aš kai
pradėjau bristi į šitą reikalą ir palyginus ką klausau dabar - viskas
skiriasi radikaliai :) Anksčiau garso reikėjo daug, reikėjo daug žemų,
aukštų ir pan. nesamonių. Dabar LABAI džiugina minimali sistemėlė su
lentyninėm kolonėlėm., kuri groja MUZIKĄ. Nebeįdomu nei garso kiekis nei
kitos nesamonės, kuo mažiau reguliavimų tuo geriau ir mažiau galvos skausmo
:) Tik muzikos šaltinis vis dar galvos skausmas - vieną savaitę labai gerai
tik CD/Tidal, kitą savaitę vinilas, o dar kitą ok ir Spotify. Labai nuo
nuotaikos priklauso. Žiauriai svarbu patalpos akustika. Jei ten tuščias
aidintis kambarys - pamiršk ten muziką. Prisitempk kilimų, užuolaidų, knygų
ir t.t. Viskas pasikeis radikaliai į gerąją pusę net ir su esama sistema.
Visokių kino resyverių geriau nenaudok, nebent ten tikrai aukštos klasės
gaminys :)  Įgarsinti didelę patalpą kokybiškai ir jaustis kaip GERAME
koncerte (jei toks tamstos poreikis) kainuos brangiai ir be profų
pagalbos/konsultacijos bus sunku. Geriau įsirenk mažą patalpėlę su maža
sistema, patikėk, džiuginti gali netgi labai :)

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:pglg8s$br$4@trimpas.omnitel.net...

Pasistaciau nama ir nusprendziau padeti taska isigydama muzikos iranga.
Komplektacija baigiau DLNA serveriu, Yamaha rx 677 ir Tannoy v4i. Kainavo
arti 7,000 litu. Ir labai nusivyliau. Gelbetis bandziau keisdamas i
YAMAHA A-1020, bet klausymas garso kokybes priimtino pagerejimo nebuvo.

Tuomet nusprendziau, kad patalpos akustika viska gadina. Pradejau statyti
kita nama, bet su 2 kartus mazesne patalpa muzikos klausymui su
atitinkamu isplanavimu. Bet statybos procesas letas, jeigu niekur neskubi.

Sekantis zingsnis buvo is skelbiu.lt
https://www.audiovideo.lt/dbt1713ud-denon-universal-disc-transport
su analoginiu isejimu
Palyginau BD ir RX nuo DLNA. Skambesys pasirode identiskas.

Sekantis zingsnis buvo Vincent sv-226 is skelbiu.lt
http://www.audiokomponentai.lt/products/namu-aparatura/vincent-154/
vincent-sv-227mk-1309

Su nauja iranga kaikuriuose kuriniuose atsirado papildomu instrumentu
skambesys.

Taigi, su stiprintuvu padetas taskas. Kainavo 450 euru. BD kainavo 140
euru. Sumoje tas pat ka ir turimas resyveris. Kaina ta pati, o
fukcionalumas (prisidejo BD ir video DLNA) ir skambesys
nesulyginami.Sakykim, kad skambejimas padidejo 2 kartus. Skambejimui su
ausinemis neprilygsta, bet kompensuoja tai, kad neima skambeti galvoje
kaip klausantisausiniu.

Turimas Tannoy v4i koloneles
http://www.audiokomponentai.lt/products/namu-aparatura/tannoy-155/tannoy-
mercury-v4i-1930
pajungiau prie stiprintuvo po 2 kiekvienam kanalui. Maksimalus 2x400w.
Norma 2x200w. Bet stiprintuvo garso rankenele atsuku 30%, nes didesniu
garsu garso skaidrumas nyksta klausantis Nightwish, Tristania, Xandria ir
pan. man prioritetines muzikos. Jeigu klausyciau klasikini roka tai garso
rankeneles padetis priimtina ir prie 70-90% padeties.

Taigi, stiprintuvo problema atmetu, nes tai mano uzsibreztas galutinis
taskas.

Zmogus Denon'a pardave, nes jam nepatiko jo skambejimas. Tiketina, kad
pakeitus BD galima isgauti 2 kartus geresni skambesi su vidiniu BD DAC'u
kaip tai man pasiseke su hibridiniu stiprintuvu. Stebina tai, kad
atskirai parduodami DAC'as kainuoja brangiau, negu mano BD irenginys.
https://www.themasterswitch.com/best-dacs
Nors tarp best'u kaina prasideda nuo sito
https://www.amazon.com/gp/product/B0189EVGAG/ref=as_li_qf_sp_asin_il_tl?
ie=UTF8&tag=themasswi0f-20&camp=1789&creative=9325&linkCode=as2&creativeASIN=B0189EVGAG&linkId=131bce4bc86ae37b59d086dc0f4aa3b7

Bet man vidaus balsas sako, kad sis itrenginysmano BD pilnai pakeistu:
https://volumio.org/product/pi2design-503hta-hybrid-tube-amp/
Su 2 kartus pagerejimu ir atsirastu valdyas narsykleje