Tema: Re: Trolinimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-18 19:16:03
> O del DAC, tai visi pardavejai vienu balsu tikina kad imontuojami yra
> patys pigiausi ir tik starteriui...:)

Tai va todel ir trolinu, kad nera resyveriu su normaliu DAC'u; nera BD su
normaliu DAC'u... tuomet ir gaunasi, kad skaitmenini irasa klausai is
siuksliu.
Jeigu brangu DAC'a isigyji tai turi problemas kaip paimti skaitmena
realiu laiku. Persasi isvada, kad reikia pirkti deveta CD grotuva ir i ji
irasineti skaitmena, kad paskui galetum atkurti. Daugiau variantu kaip ir
nera?

>Bet tai tikrai normalu. O del tukstanciu - tai cia jau skonio reikalas.
>As pirkau savo marantz uz 100 Eur.
> Pasikeiciau galva uz ~70...tai visa ir visa investicija i saltini.
> Ai... dar del mandrumo pasikeiciau audio laidus,
> na dar LP sepetelis  gal 20 eur.

Neparasei nieko korektoriu. Tuomet idomus butu lyginimas vinilo ir CD
grotuvo uz 200 euru is skelbiu.lt
PS
Kadangi mano CD ir menamu vinilu kolekcijos kainu skirtumas butu apie
1,000 euru tai pirkdamas CD grotuva uz 500 euru sutaupyciau apie 700 euru.
Ir dar, beje, man vinilo grotuvas turi verte tik toks, kuris turi
automatine vinilo kartojimo funkcija. Tai yra uzdejai vinila ir jis
skamba nuo ryto iki vakaro.Taupymo rezimo pas mane nera