Tema: Re: Codec!
Autorius: Necris
Data: 2018-02-15 14:55:14
Taigi berods snekejom, kad bibiais nesilyginsim :)
Apie damping faktoriaus svarba bosui knygose raso.
Apsisvietimui kas yra 10w, nusipirk bosine gitara (patartina su low B) ir
patampyk ant 10w kubelio :)
Power ampas, jei modernus, reik zet tik du dalykus: ar 'vilks' duota apkrova
su pakankamu rezervu, ir ar nera triuksmu prie reikiamo garso. Visa kita yra
daugmaz px, gali neziuret I dokumentacija, gros jie vienodai tiek su
namudiniu, tiek su kitais profesionaliais.
Preampas - kitas reikalas, cia jau prasideda myliu/nemyliu, bet daugiau
profesionaliam kontekste, ir daugiau kalbant apie mikrofonus nei apie
stiprekus. Tulam audiofylui net preampas px, negirdes jis skirtumo.

"CodeC"  wrote in message news:p63uqh$fej$1@trimpas.omnitel.net...

aisku neesu dirbes su pa aparatura, nes man tai neaktualu.
neesu ir furos vairaves, tai ka?
tau akivaizdu, aparaturos rimtumas nuo vatu skaiciaus priklauso.
todel svaistaisi ivairiais teiginiais, ir nevelnio nepataikai i tema ir
tiesos puse. 30W klipina jam matai, tyliai neglaima klausyt, nes
nesigirdi, df svarbu bosui.
tu gi net nesuvoki 'ukiskai' kas tas damping factorius, kas tai fiziskai
yra, kaip tai veikia ir kokia specifika ivairiom salygom.
esi skaites, kad kuo didesnis skaicius, tuo geriau, todel ir
argumentuoji cia. va tokiem specam ir pardavinejami skaiciai.
taip atsiranda df ir tukstanciais, kaip ir vatai. tuose paciuose
audiofilams skirtuose brangiuose daiktuose, is kuriu pats tyciojiesi.
beje, kaip tu esi su aparatura dirbes? is furos krauni ir po scena
nesioji? ar duoda ir laidus sujungt?
o kiek stiprintuvu esi pats sulitaves?