Tema: Re: Codec!
Autorius: Necris
Data: 2018-02-15 14:12:03
Ok, pradmenys apie akustika. Kad atsiskleistu kurinio dinamika, negali
klausyt tyliai, ypac tam tikru zanru kuriniu, t.y. irasas pradeda 'grot' tik
nuo tam tikro garso lygio. Kad ~full range kolonkes 'grotu' (tokios, ypac
senesnes, buna su 15' dinamikais ir labai neefektyvios), tavo 30w pradetu
paprasciausiai clippint. Net jei ir neclippintu, reiktu uzsukt garsa tiek,
kad jau atsirastu triuksmas.
Situ problemu nekils su 250w p/c aparatura. Dar yra tokie dalykai kaip
transients, damping faktoriai, kuriuose tavo 30w ciulpia, nu bet ai, buk
laimingas su 30w :) Sutikciau tik del vieno - preampas yra svarbus,
svarbiausias dalykas po kolonkiu, ir cia pinigai kazkiek groja. Yra
apciuopiami skirtumai, tiesa subtilus ir tik 'treniruotai' ausiai. Visa
kita, tie tavo class A vs D, yra xuine, neturi praktines reiksmes.

"CodeC"  wrote in message news:p63a1e$to6$1@trimpas.omnitel.net...

tu tiesiog nesuvoki, kas yra pro audio, ypac kalbant apie tokius
stiprintuvus. man irgi daug teko visko matyt ir klausyt, nereiskia kad
viskas buvo teisinga ir taip turi but. kuo pagristas tavo teiginys, kad
sitas pro stiprintuvas "apgroja" hifi stiprintuva keliasdesint vatu
galios? kaip apgroja, kuo? pats kliedi kazkokiom padrikom nerisliom
mintim. pagrindinis argumentas visur uzsleptas - audiofilai debilai,
todel pro audio yra da best. tau jauciu is centro nesimato, kad pats tas
"audiofilas" ir esi, tik biski kitoks. pradzioj pasiskaityk kaip
tranzistorius veikia, kaip veikia class d ir tada pabandyt pritempti
zinias prie aktualaus konteksto. cia pasiulymas, kuris padetu paciam
islipti is prietaru ir tikejimo ir remtis ziniom. kolkas 90% visko ka
surasei yra total bullshit. pradedant s90, baigiant pro audio.