Tema: Re: Codec!
Autorius: Necris
Data: 2018-02-13 17:38:52
Nu nzn ka cia ir pasakyt. Pajunk BW 801 series 80, nu ok, s-90 ant savo 30w,
kitaip ir liksi su tokiom paniatkem. Aisku kokiai inkilinei piscelkai tai
px, bet kalbam apie normalias koloneles, approaching full range.

"CodeC"  wrote in message news:p5v0l6$n6b$1@trimpas.omnitel.net...

butent - tik jau nereikia.
ypac apie 30W trukuma bosui atkurti.
gaila siuo metu skopo namie nebeturiu. parodyciau kaip gyvai atrodo
signalas ant 8 omu, kai to boso per akis ir jau garsiau nebereik.
danziausiai neperlipa 3W levelio. kai perlipa kokius 10W, tada jau
kaimynai neblogiau uz mane zino, kokia muzika megstu.
d klase presme turi ten, kur reikia daug galios, arba taupyt batareikia.
tik ne namu audio, is rozetes seriamam.