Tema: Re: Codec!
Autorius: Necris
Data: 2018-02-13 18:02:13
Tikejimo pas mane nera. Imi, ziuri, lygini, jei pigesnis groja taip pat -
imi pigesni. Modernus Class D PA stiprekai akluose testuose dar nebuvo
apgroti. Ur welcome irodyt priesingai, bet tada vapsie fylinis mitas griuna,
jei stiprekas 300$ :D

"Dainiushas"  wrote in message news:p5v18r$nkl$2@trimpas.omnitel.net...

nu, bet tokiu stiprintuvu tai gali tikėt tik toks pat kur tiki
tarpblokiniais laidais.