Tema: Re: audiofilas vs melomanas?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-11 21:48:44

On 2017.12.11 15:05, Bronco wrote:

> Na, štai, vieną grupę pataikei :] DM aš irgi iki šiol gana dažnai
> klausau. Def Leppard tada paklausydavau kartais, dabar - ne :)
>
> O šiaip, kokių 40-60% jaunystės laikų muzikos iš principo man patinka ir
> dabar, kolekcijoje turiu CD, bet kada tas grupes klausiau paskutinį
> kartą, tai jau net nepamenu.
>
> Aišku, skonis pasikeitė, bet ne visais atvejais kardinaliai, t.y.
> nebūtinai taip, kad "seniau mėgau, dabar nekenčiu" :) Bet klausyti jos

nu koks nors ikyriai kalantis popso shudas, tai tiesiog erzinti pradeda
gana greitai. ypac jeigu dar zodziai durni kokie nors kartojami. seniau
tokius 'klausydavom' visokiuose 'tusuose' ir diskotekose. realiai, tai
ten toks ir klausymas buvo, zodziu nieko nesupratom, bile gerai kala ir
tiek :)
su 'nekenciu' veikiau yra atvirksciai - jeigu man tada kasnors butu
liepes klausyt koki benykinga, morikona ar net tuos pacius rolling
stones, buciau pasiuntes su tokia 'muzika' toli. savo skonyje pastebiu
vienintele tendencija - kuo toliau, tuo labiau skonis muzikaleja ir
instrumentaleja. ieskau sudetiniu muzikos daliu, instrumentu, atlikimo
technikos, grazaus ir/arba isskirtinio vokalo ir pan. periodiskai
atrandu kanors naujo ir idomaus. tik deja, dazniausiai tam 'naujam' jau
metu buna daug :) seniau tokia muzika paprasciausiai arba nedomino, arba
nebuvo galimybes isgirsti, suzinoti ir klausytis. DM ir leppardus irgi
is dalies atsitiktinai 'pamegau' nuo jaunu dienu, nes gavau dovanu visa
DM diskografija MC laikmenoj, tai ir sukau namie. bet pvz su draugais DM
niekada kartu neklausem, ne tas tada 'madoj' gaujose budavo.
uzsiciklinti ant 16-os metu skonio, tai gerai kontuzytas turetum buti :)