Tema: Re: audiofilas vs melomanas?
Autorius: Icetom
Data: 2017-12-08 20:56:02
Būtent! Aš ir pan. - nustojau investuoti pasiekęs tam tikrą lygį (kuriuo
labai patenkintas) vien dėl to, kad 1) daugiau investuojant norėtųsi ir
atitinkamo patalpos paruošimo, kas būtų nelengva užduotis 2) įrašų kokybė
privertė susimąstyti- kokia prasmė dar gerinti aparatūrą, jei 2/3 įrašų
skirti klausymui automobiliuose ar pan. :).

Ateityje, nebent kokį dar Ayre "biudžetinį" stereo stiprintuvą su integruotu
SAK nusipirkčiau ir tiek.. Kad ir muzikai, ir filmams būtų dvi sistemėlės
viename:)

"Bronco"  parašė naujienų news:p0b23r$ott$1@trimpas.omnitel.net...

O aš iš asmeninės patirties galiu pasakyti, jog ne. Racionalus žmogus
žino savo galimybių ribas ir nusipirkęs pagal savo piniginės galimybes
pakankamai gerai skambančią audio sistemą, tuo ir pasitenkina.

Man asmeniškai muzikos skonio garso sistema nepareguliavo ne vienu
mikronu, tik nustojau pirkti CD, kuriuose sugadintas įrašas. Klausau
savo senų CD kolekciją ir tiek.