Tema: Re: audiofilas vs melomanas?
Autorius: gediminas
Data: 2017-12-07 14:50:16
As cia labiau pavariau ant tu perfekcionistu kategorijos, kurie lengvai
atiduoda 1000$ uz USB laida. Bet palikim juos lochatronui rinkai. Kai
kam gyvent irgi reikia.

Melomanui pakanka ne skarbonkes, kur daugiau maziau girdisi viskas ka
reikia girdeti. Kodel jam nereikia super high end aparaturos? Nes
melomanui svarbi ivairi muzika, kuri gali buti nera kokybiskai
irasyta/suvesta, bet turi kazka del ko ji vadinama muzika. Pvz Jimi
Henrix, Suzi Quatro, Frank Zappa, kuriu irasai buvo daryti backoj, bet
vertingi del pacios muzikos. Tokiu CAN muzikoj iraso kokybe stovi toli
gale po visu kitu dedamuju kaip muzikos zanras, istorines aplinkybes,
tekstai ir t.t. Tai kaip tokius klausyt kai ausis pripratus prie
nugludinto garso. As kartais megstu Tim Hecker paklausyt. Daug kam ten
visai neklausoma muzika.

Melomanams daug svarbiau muzikos zanras, melodija, kompozicija, tekstas,
kontekstas, grupes istorija. O ne kaip ten kazkuri vieta afigiet skamba.

Normalus audiofilai as suprantu tie kur iesko skambesio, keicia kolonkes
su stiprintuvais siek tiek reciau nei kojines. Vaiskto i parodas, kad
paklausytu ta viena megiama CD and keliu sistemu. Ir kaip klausesi tu 3
grupiu pries 10 metu, taip ir dabar tik tas 3 grupes zino. Nors per ta
laika toks dubstepas spejo uzgimti, suzydet ir nukeliaut i klasikos
lentynas o audiofilas to net nepastebejo, nes klausesi to seno gero roko
kur vaikystej isgirdo. Sorry, cia biski uzstumiau kaip melomanas. Aisku
kiekvienam savi hobiai. Man tas hobis tiesiog neprilipo, nes supratau,
kad muzika man svarbiau nei skambesys.