Tema: Re: audiofilas vs melomanas?
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-07 11:36:59
On 2017-12-07 11:17, shadow wrote:
> -nesutinku. Is asm patirties galiu patvirtinti,kad gediminas teisus-kai
> prasideda 'skambesio' paieskos,muzika lieka kazkur anapus

O aš iš asmeninės patirties galiu pasakyti, jog ne. Racionalus žmogus
žino savo galimybių ribas ir nusipirkęs pagal savo piniginės galimybes
pakankamai gerai skambančią audio sistemą, tuo ir pasitenkina.

Man asmeniškai muzikos skonio garso sistema nepareguliavo ne vienu
mikronu, tik nustojau pirkti CD, kuriuose sugadintas įrašas. Klausau
savo senų CD kolekciją ir tiek.

O kad yra atskiri individai, kurie susikoncentruoja į jiems vieniems
suprantamą perfekcionizmą, perka laidus iš žvaigždžių metalo ir pan..,
tai nereiškia, jog jiems vieniems išskirtinėmis teisėmis priklauso
audiofilo vardas.

Aš save irgi priskiriu audiofilams, bet visada šypsausi, kai skaitau
istorijas apie kryptinius laidus iš žvaigždžių metalo ir FTP kabelius už
1000 ar dar daugiau USD :)

Reziumuojant, ne visi audiofilai serga audiofilija ;)