Tema: Re: Resyveris + xbox + tv
Autorius: Rauberis
Data: 2017-02-09 11:27:30
Tai vat del tos priezasties as ta Androidini TV box'a Q5 Pro ir jungiu prie
AV tiesiogiai, kad neprarasti Dolby TrueHD ir DTS-HD signalu. O ar mano
ausis juos atskiria ir ar mano 5.1 sistema moka juos istransliuoti (AV
palaiko siuos formatus), kad jaustusi skirtumas, tai cia jau klaustukas
didelis:)

Rauberis

"news reader"  wrote in message news:o7gi1v$8pe$1@trimpas.omnitel.net...

On 08/02/17 14:32, Rauberis wrote:
> OK. Bet kai isjungi HDMI-CEC ant visu irenginiu, tada atsijungia ir
> HDMI-ARC funkcija, jei neklystu ir tada jau telika prie AV recyverio
> reikia jungti per optika, prarandant kai kuriuos garso formatus, kas is
> kitos puses nieko labai nekeicia. Ar kazkas labai jau atskiriat DTS,
> DTS-HD, Dolby Atmos ant 5.1 sistemos??

As naudojuosi HDMI-ARC ir tikrai gaila, kad jis nepraleidzia Dolby
TrueHD ir DTS-HD signalu. TV pats moka groti BDMV failus su visa info,
bet deja garsa praleidzia supaprastinta iki DD ir DTS. Nezinau ar
atskirciau ant savo toli grazu ne Hi-Endines sistemos, bet vistiek
nesmagu kai yra neisnaudojamos galimybes.