Tema: Re: Resyveris + xbox + tv
Autorius: Rauberis
Data: 2017-02-01 09:10:06
Nusipirkau ir as toki.

Pas mane tokia situacijaL prie SamsungoJS9505 prijungtas Dreamboxas, Arris
naujausias ir pioneer receiveris AVS 1131. Prie recyverio prijungtas Himedia
Q5 Pro TV boxas (jis ne cec compatible).

Ant Harmony pasidariau dvi komandas: watch Tv ir Watch movie.
Watch TV - TV, AV, Arris
Watch movie - TV, AV, TV Box

Jei naudoju komanda Watch TV visi 3 irenginiai isijungia, HDMI inputai
nusistao gerai. Isijungia irgi visi 3.
Jeigu tik pereinu ant komandos Watch Movie - viskas... Visi 3 irenginiai
isijungia, bet nei TV, nei AV neparenka reikalingu inputu. Reikia spausti
ant Harmony help ir maigant aibe komandu: yes or no, pakeisti inputus ant TV
ir AV. Tada veikia. Jei vel bandau pereiti ant Watch TV - inputai vel buna
susimale...

As manau ir ko gero taip yra, kad viska susika TV Box'as, kuris nera CEC
compatible... Jei visi butu CEC compatible, tai manau ir vieno paprasto
pulto uztektu. Forumai siulo naikinti CEC palaikyma ant irenginiu ir TV prie
AV jungti per optika....

Rauberis

Na tada belieka teisingai suprogramuotas  LOGITECH HARMONY REMOTE