Tema: Re: Resyveris + xbox + tv
Autorius: Icetom
Data: 2017-02-05 00:50:57
Exo <exoNO@SPAMc123.lt> wrote:
> 3. Dėl TV, žiūriu į Sony nes man reikalinga būtent tas HDR'as, o ne tas kur
> yra pas Panasonic'ą, nes tiek PS4 tiek Xbos'as palaiko tą sony variantą...
> ar nusišneku?

Yra du pagrindiniai HDR standartai: PQ/ HDR10 (SMPTE ST2084; UHD BD diskai,
Netflix ir pan.) ir HLG (BT.2100 - televizijos transliacijoms
(broadcasting)). Nors pvz., Youtube palaiko tiek PQ, tiek HLG versijas:
https://support.google.com/youtube/answer/7126552

Tokie HDR sprendimai kaip Dolby Vision yra papildomi sprendimai šalia
bazinio PQ/HDR10. T.y. PQ/HDR10 bus pagrindinė, bazinė informacija apie HDR
turinį bendrai (kaip turi atrodyti ekrane) ir kokiame Dolby Vision
papildoma, išsamesnė informacija -kaip kiekvienas kadras turi atrodyti.
Todėl, jei grandyje koks gaminys nepalaiko, pvz., Dolby Vision, tai
matysime HDR su PQ/HDR10 ir tiek. Aišku, kaip rodo naujienos, kas nors gali
nuspręsti palaikyti, tik, pvz., Dolby Vision. Šiai dienai saugausia turbūt
rinktis TV su PQ ir HLG palaikymu. T.y. 2017 m. gamintojų modeliai jei
pagrindas HDR. Dolby Vision nelabai aišku kaip su turinio prieinamumu bus.

Jei norima dynaminio HDR palaikymo (kaip Dolby Vision), kur suvedama
informacija kaip turi atrodyti kiekvienas kadras reikės sprendimo su HDMI
2.1, vietoje HDMI 2.0b:).
http://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_2_0/
http://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_2_1/index.aspx

Tokia dabartinė situacija.