Tema: Re: Resyveris + xbox + tv
Autorius: Rauberis
Data: 2017-02-01 12:22:34
Tai, vat, kad neprarasti Dolby TrueHD ar DTS-HD garso formato, viska, kas
palaiko si formata, reikia jungti tiesiogiai prie stiprintuvo per HDMI. Bet
mano atveju Himedia Q5 Pro kuri palaiko visus garso formatus, neturi CEC
palaikymo ir pajungus prie AV receiverio sugriauna visa sistema.
Rekomenduoja ta Q5 jungti prie TV tiesiogiai... Vienaip ar kitaip, visos
sitos sistemos yra totalus sss.., o su moketi milziniski pinigai, o
elementarus valdymas uzknisa nerealiai..

Rauberis

"Audrius"  wrote in message news:o6s59v$2af$1@trimpas.omnitel.net...

Na čia jau niuansai, Tv dauguma praleidžia 5.1, bet ne visi, bet koks BR
grotuvas sakykim leidžiantis garsą Dolby TrueHD ar DTS-HD formatu jau rūko
kamputyje, nes pati ARC specifikacija to nepalaiko .......... na ir daugiau
niuansų yra.